ANUNŢ Direcţia de Asistenţă Socială şi Medicală, serviciu public în subordinea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca organizează concurs de recrutare pentru ocuparea următoarelor funcţii publice de execuţie temporar vacante în statul de funcţii al Direcţiei de Asistenţă Socială şi Medicală:

A N U N Ţ

 

Direcţia de Asistenţă Socială şi Medicală, serviciu public în subordinea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca organizează concurs de recrutare pentru ocuparea următoarelor funcţii publice de execuţie temporar vacante în statul de funcţii al Direcţiei de Asistenţă Socială şi Medicală:

 

  1. Inspector, clasa I, grad profesional principal la Serviciul Protecţie Socială;
  2. Inspector, clasa I, grad profesional principal la Serviciul Asistenţa Persoanelor cu Nevoi Speciale;

 

Probele stabilite pentru concurs:

  1. a) selecţia dosarelor de înscriere; b) proba scrisã; c) interviul.

Se pot prezenta la urmãtoarea probã numai candidaţii declaraţi admişi la proba precedentã.

 

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

Data până la care se pot depune dosarele de înscriere:

  • în termen de 8 de zile de la data publicãrii anunţului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a (art. 72 alin. (1) din H.G. nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare), începând cu data de 09.09.2016.

 

Data, ora şi locul organizării probei scrise:

21.09.2016, ora 10,00, sediul Direcţiei de Asistenţă Socială şi Medicală din municipiul           Cluj-Napoca,

 

Condiţiile de participare la concurs: Ocuparea funcţiilor publice de execuţie mai sus menţionate se va face cu respectarea condiţiilor generale, prevăzute de art. 54 din Legea                   nr. 188/1999, (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

 

  1. Inspector, clasa I, grad profesional principal la Serviciul Protecţie Socială;

Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în asistenţă socială, sociologie, psihologie şi/sau ştiinţe ale educaţiei, drept.

Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 (cinci) ani.

 

  1. Inspector, clasa I, grad profesional principal la Serviciul Asistenţa Persoanelor cu Nevoi Speciale;

Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în asistenţă socială, specializarea asistenţă socială.

Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 (cinci) ani.

 

Bibliografia de concurs stabilită pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie temporar vacantă la Serviciul Protecţie Socială, este următoarea:

  1. Constituţia României;
  2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, (r2), cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată;
  4. Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Legea nr. 277/2010 privind alocaţia pentru susţinerea familiei, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Hotărârea nr. 38/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 277/2010 privind alocaţia pentru susţinerea familiei, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  8. Hotărârea nr. 50/2011 pentru aprobarea Normeşor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  9. Ordonanţa de Urgenţă nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

 

Bibliografia de concurs stabilită pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie temporar vacantă la Serviciul Asistenţa Persoanelor cu Nevoi Speciale, este următoarea:

  1. Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, (r2), cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată;
  3. Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Legea nr. 17/2000 privind asistenţa socială a persoanelor vârstnice, republicată;
  5. Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea persoanelor cu handicap, republicată şi actualizată

Notă: La studierea actelor normative din bibliografie, candidaţii vor avea în vedere toate republicările, modificările şi completările intervenite până la data concursului.

Dosarul de înscriere la concurs se depune la secretariatul comisiei de concurs (str. Şt. O. Iosif,                 nr. 2-4, camera 4) şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv:

  1. formularul de înscriere prevãzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. copia actului de identitate;
  3. copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestã efectuarea unor specializãri;
  4. copia carnetului de muncã sau, dupã caz, o adeverinţã care sã ateste vechimea în muncã şi, dupã caz, în specialitatea studiilor necesare ocupãrii funcţiei publice;
  5. cazierul judiciar;
  6. adeverinţa care sã ateste starea de sãnãtate corespunzãtoare, eliberatã cu cel mult 6 luni anterior derulãrii concursului de cãtre medicul de familie al candidatului sau de cãtre unitãţile sanitare abilitate;
  7. declaraţia pe propria rãspundere sau adeverinţa care sã ateste cã nu a desfãşurat activitãţi de poliţie politicã;

 

Adeverinţa care atestã starea de sãnãtate conţine, în clar, numãrul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sãnãtãţii Publice.

 

Copiile de pe actele prevãzute mai sus se prezintã în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certificã pentru conformitatea cu originalul de cãtre secretarul comisiei de concurs.

 

Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul instituţiei publice organizatoare a concursului, Direcţia de Asistenţă Socială şi Medicală.

 

Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon: 0264-563054.

DIRECTOR EXECUTIV,                                                  ŞEF SERVICIU R.U.S.,

       AUREL MOCAN                                                               EMILIA BODOCHI

 

 

 

Cuprins
Portal online
Update cookies preferences