ROMANIA
JUDETUL CLUJ
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI CLUJ-NAPOCA
DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI MEDICALA
SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, LOGISTICA
INFORMARE
Ref. la: implementarea și desfăşurarea Programului operaţional Ajutorarea persoanelor defavorizate POAD 2014.
Primăria municipiului Cluj-Napoca anunţă că din data de 04 MARTIE 2015 va începe redistribuirea alimentelor furnizate în cadrul programului POAD 2014 în cele doua puncte de distribuție:
Str. CALEA BACIULUI nr. 18 ( pentru cartierele : Zorilor, Mănăstur, Grigorescu, Dâmbu Rotund și centru până la delimitarea sectoarelor de salubritate)
Orar:
- luni, marţi, miercuri: 8:30 -15:00
- joi: 8:30 – 16:30
- vineri: 8:30 – 13:00
B-DUL MUNCII nr. 8 ( pentru cartierele: Gheorgheni, Mărăști , Someșeni, Iris-Bulgaria și centru până la delimitarea sectoarelor de salubritate)
Orar:
- luni, marţi, miercuri: 8:30 -15:00
- joi: 8:30 – 16:30
- vineri: 8:30 – 13:00
Vă anunțăm că redistribuirea se va face în baza Instrucțiunii cu nr. 12897/18.02.2015 emisă de Ministerul Fondurilor Europene și comunicată în teritoriu către primării prin Adresa cu nr. 2309/25.02.2015 de către Instituția Prefectului – Județul Cluj.
Situația stocurilor de ajutoare alimentare înainte de redistribuire:
Cantitate primită/ Nr. de cutii primite in depozitele primăriei | Cantitatea totală distribuită/Nr. de cutii distribuite la data de 06.02.2015 | Cantitate ramasă în cele doua depozite la data de 20.02.2015 |
31544 cutii |
23650 cutii |
7894 |
La depozitul de pe Calea Baciului nr. 18 s-au prezentat 6410 de persoane |
||
La depozitul de pe B-dul Muncii nr. 8 s-au prezentat 5415 de persoane |
Nr. Total de persoane benefiaciare conform HG nr. 799/2014, care s-au prezentat pentru a-si ridica produsele alimentare este de 11825 din totalul de 13839 înscrisi inițial pe liste, adică 85% .
Comform Instrucțiunii Ministerului Fondurilor Europene au dreptul sa ridice supliment alimentar, în perioada de redistribuire, din stocul de ajutoare alimentare rămas din cadrul POAD 2014, doar persoanele care au ridicat cutiile cu alimente in perioada 12.01.2015 – 20.02.2015.
Redistribuirea se va face pe baza actului de identitate, iar pentru pensionari și șomeri este necesar și cuponul de pe luna ianuarie/februarie, respectiv carnetul de șomaj în copie.
DIRECTOR EXECUTIV ȘEF SERVICIU
AUREL MOCAN PAUL CÎMPEAN