A N U N Ţ Direcţia de Asistenţă Socială şi Medicală (D.A.S.M.), serviciu public în subordinea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca, organizează concurs de recrutare pe perioadă nedeterminată, pentru ocuparea a 7 (șapte) posturi, funcții contractuale de execuţie vacante la Serviciul Asistența Persoanelor Vârstnice

A N U N Ţ

Direcţia de Asistenţă Socială şi Medicală (D.A.S.M.), serviciu public în subordinea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca, organizează concurs de recrutare pe perioadă nedeterminată, pentru ocuparea a 7 (șapte) posturi, funcții contractuale de execuţie vacante la

Serviciul Asistența Persoanelor Vârstnice

  1. Denumirea postului vacant și a compartimentului de muncă:

– îngrijitor la domiciliu vacant la Serviciul Asistența Persoanelor Vârstnice

  1. Condițiile generale și specifice necesare pentru ocuparea posturilor:

2.1. Pot participa la concurs persoanele care îndeplinesc condiţiile generale prevăzute de art. 3 din Anexa la H.G. nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului, aferente funcţiei contractuale de execuţie pentru care se organizează concursul.

2.2. Condiţii specifice prevăzute în fişa postului, aferente funcţiei contractuale de execuție de îngrijitor la domiciliu:

Nivelul studiilor și vechimea în specialitatea studiilor:

studii generale sau studii medii dovedite cu adeverință sau certificat de absolvire, după caz;

– candidații să dețină atestat/certificat de calificare în ocupația de îngrijitor bătrâni la domiciliu, îngrijitor bolnavi la domiciliu sau îngrijitor la domiciliu.

3. Probele stabilite pentru concurs: etapa de selecţie a dosarelor de înscriere la concurs, probă scrisă şi interviu.

Fiecare probă de concurs are caracter eliminatoriu.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidațíi declarațí admiși la etapa precedentă.

  1. Condițiile de desfășurare a concursului:

Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor depune dosarul de concurs până în data de 10.10.2016, ora 16,00, la sediul DASM din municipiul Cluj-Napoca, P-ța Unirii, nr. 1, camera 32.

Data, ora și locul organizării selecțíei dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare – 12.10.2016, ora 10.00, la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială şi Medicală, P-ța Unirii, nr. 1, camera 32.

Data, ora şi locul organizării probei scrise: 19.10.2016, ora 10,00, municipiul Cluj-Napoca, str. Șt. O. Iosif, nr. 1 în incinta Centrului de Zi pentru Vârstnici nr. 1 din cadrul Direcției de Asistență Socială și Medicală.

Data, ora și locul desfășurării concursului – proba interviu: 21.10.2016, ora 10,00.

5 . Dosarul de concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente:

a) Cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare;

b) Copie act identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

c) Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

d) Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;

e) Carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;

f) * Cazier judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;

g) Curriculum vitae;

Copiile de pe actele mai sus prevăzute se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs.

* În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în

cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

6. Bibliografia de concurs pentru postul vacant de îngrijitor la domiciliu este următoarea:

1. Anexa 1 la Hotărârea nr. 345/2016 a Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca – Regulamentul

de organizare şi funcţionare a serviciului social furnizat la domiciliu: ”Compartimentul Îngrijiri la Domiciliu” din cadrul Serviciului Asistența Persoanelor Vârstnice.

2. Hotărârea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca nr. 473/2016 privind aprobarea Metodologiei de acordare a serviciilor de îngrijire la domiciliu a persoanelor vârstnice.

3.Anexa 8 Standarde minime de calitate pentru serviciile de îngrijiri la domiciliu pentru persoane vârstnice la Ordinul MMFPSPV nr. 2.126/2014 privind aprobarea Standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecţie a copilului şi altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum şi pentru serviciile acordate în comunitate, serviciilor acordate în sistem integrat şi cantinelor sociale.

7. Calendarul de desfășurare a concursului:

    • data limită și ora până la care se pot depune dosarele de concurs: 10.10.2016, ora 16,00
    • afișare rezultate selecție dosare: 12.10.2016
    • depunere contestații rezultate selecție dosare: 13.10.2016
    • afișare rezultate contestații selecție dosare: 14.10.2016
    • desfășurare probă scrisă: 19.10.2016, ora 10,00
    • afișare rezultate proba scrisă: 19.10.2016
    • depunere contestații proba scrisă: 20.10.2016
    • afișare rezultate contestații proba scrisă: 21.10.2016, ora: 9,30
    • desfășurare interviu: 21.10.2016, ora: 10,00
    • afișare rezultate interviu: 21.10.2016
    • depunere contestații interviu: 24.10.2016
    • comunicare rezultate contestații interviu: 25.10.2016

DIRECTOR EXECUTIV                                                                                                  SEF SERVICIU
AUREL MOCAN                                                                                                        EMILIA BODOCHI

Afișat, azi: 26.09.2016, ora: 08,30

Cuprins
Portal online
Update cookies preferences