ANNOUNCEMENT The Directorate of Social and Medical Assistance (DASM), a public service subordinated to the Local Council of Cluj-Napoca, is organizing a recruitment competition for an indefinite period, for the occupation of 7 (seven) positions, vacant executive positions at the Personal Assistance Service old

NOTICE

Directorate of Social and Medical Assistance (D.A.S.M.), serviciu public în subordinea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca, organizează concurs de recrutare pe perioadă nedeterminată, pentru ocuparea a 7 (șapte) posturi, funcții contractuale de execuţie vacante la

Serviciul Asistența Persoanelor Vârstnice

  1. The name of the vacancy and the work department:

– îngrijitor la domiciliu vacant la Serviciul Asistența Persoanelor Vârstnice

  1. The general and specific conditions necessary for filling the positions:

2.1. Pot participa la concurs persoanele care îndeplinesc condiţiile generale prevăzute de art. 3 din Anexa la H.G. nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare

terms specific prevăzute în fişa postului, aferente funcţiei contractuale de execuţie pentru care se organizează concursul.

2.2. Condiţii specifice prevăzute în fişa postului, aferente funcţiei contractuale de execuție de îngrijitor la domiciliu:

Level of studies and seniority in the specialty of studies:

studii generale sau studii medii dovedite cu adeverință sau certificat de absolvire, după caz;

– candidații să dețină atestat/certificat de calificare în ocupația de îngrijitor bătrâni la domiciliu, îngrijitor bolnavi la domiciliu sau îngrijitor la domiciliu.

3. The tests established for the competition: etapa de selecţie a dosarelor de înscriere la concurs, probă scrisă şi interviu.

Each competition sample has an eliminatory character.

Only declared candidates admitted to the previous stage can appear at the next stage.

  1. The conditions of the competition:

Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor depune dosarul de concurs până în data de 10.10.2016, 16.00, la sediul DASM din municipiul Cluj-Napoca, P-ța Unirii, nr. 1, camera 32.

Date, time and place of the organization the selection of tender files based on the fulfillment of the participation conditions – 12.10.2016, ora 10.00, la sediul Directorate of Social and Medical Assistance, P-ța Unirii, no. 1, room 32.

Date, time and place of the organization written tests: 19.10.2016, ora 10,00, municipiul Cluj-Napoca, str. Șt. O. Iosif, nr. 1 în incinta Day Center for the Elderly no. 1 from the Directorate of Social and Medical Assistance.

Data, ora și locul desfășurării concursului – proba interviu: 21.10.2016, ora 10,00.

5. The competition file must contain the following documents:

a) Application for registration to the contest addressed to the head of the organizing public institution;

b) Copy of identity card or any other document certifying identity, according to the law, as the case may be;

c) Copies of documents certifying the level of studies and other documents certifying the completion of specializations, as well as copies of documents certifying the fulfillment of the specific conditions of the position requested by the public authority or institution;

d) Medical certificate attesting to the appropriate state of health issued no more than 6 months before the competition by the candidate's family doctor or by the authorized health units;

e) Work book or, as the case may be, certificates attesting seniority in work, in the profession and/or in the specialty of studies, in copy;

f) * Cazier judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;

g) Curriculum vitae;

Copies of the above-mentioned documents are presented accompanied by the original documents, which is certified for compliance with the original by the competition committee secretariat.

* If the candidate submits a declaration on his own responsibility that he has no criminal record, in

cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

6. Bibliografia de concurs pentru postul vacant de îngrijitor la domiciliu is as follows:

1. Anexa 1 la Hotărârea nr. 345/2016 a Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca – Regulamentul

de organizare şi funcţionare a serviciului social furnizat la domiciliu: ”Compartimentul Îngrijiri la Domiciliu” din cadrul Serviciului Asistența Persoanelor Vârstnice.

2. Hotărârea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca nr. 473/2016 privind aprobarea Metodologiei de acordare a serviciilor de îngrijire la domiciliu a persoanelor vârstnice.

3.Anexa 8 Standarde minime de calitate pentru serviciile de îngrijiri la domiciliu pentru persoane vârstnice la Ordinul MMFPSPV nr. 2.126/2014 privind aprobarea Standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecţie a copilului şi altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum şi pentru serviciile acordate în comunitate, serviciilor acordate în sistem integrat şi cantinelor sociale.

7. Calendarul de desfășurare a concursului:

    • data limită și ora până la care se pot depune dosarele de concurs: 10.10.2016, ora 16,00
    • afișare rezultate selecție dosare: 12.10.2016
    • depunere contestații rezultate selecție dosare: 13.10.2016
    • afișare rezultate contestații selecție dosare: 14.10.2016
    • desfășurare probă scrisă: 19.10.2016, ora 10,00
    • afișare rezultate proba scrisă: 19.10.2016
    • depunere contestații proba scrisă: 20.10.2016
    • afișare rezultate contestații proba scrisă: 21.10.2016, ora: 9,30
    • desfășurare interviu: 21.10.2016, ora: 10,00
    • afișare rezultate interviu: 21.10.2016
    • depunere contestații interviu: 24.10.2016
    • comunicare rezultate contestații interviu: 25.10.2016

DIRECTOR EXECUTIV                                                                                                  SEF SERVICIU
AUREL MOCAN                                                                                                        EMILIA BODOCHI

Afișat, azi: 26.09.2016, ora: 08,30

content
Online portal
Update cookie preferences